get your coreteam together

Een core team rondom de business -en branding uitdaging van jouw bedrijf. Neem contact op voor een oriënterend gesprek waar je direct al de nodige inspiratie uit haalt.

Ervaren in business, marketing, communicatie en branding vraagstukken en oplossingen voor merken in FMCG, retail, dienstverlening tot de landelijke politiek*. Van strategie tot creatie tot realisatie.

Regisseur van multidisciplinaire teams en  verantwoordelijk voor de integrale samenwerking tussen disciplines en middelen.

 

Gewerkt bij internationale bureaus als TBWA/, Ogilvy, Lintas, Indie en Y&R.

 

In 2015 ben ik SIDEQICK gestart, met de purpose een bijdrage te leveren aan een menselijke zakelijke wereld. Een wereld waar bedrijven succesvol zijn omdat ze van betekenis zijn voor mensen. Een bedrijf is een menselijk lichaam dat een hart nodig heeft om te overleven. Ik geef bedrijven een hart dat voeding, zuurstof en energie geeft aan mensen om zakelijk in beweging te komen voor een menselijke belang.

 

Hart voor de zaak start met een hart ín de zaak.

 

In 2020 omgedoopt naar monaka | heartcore branding agency, aansluitend bij mijn heartcore belief dat mensen gelukkiger worden van bedrijven die betekenisvol zaken doen. Dat start van binnen. In de core, in de kern, in het hart.

Maak je zakelijk hard voor wat je menselijk aan het hart gaat.

MoniQue Nijenhof | branding &  zakelijk hartspecialist

*Een aantal voorbeelden van merken en merkcampagnes: VGZ 'Voor goede zorg, zorg je samen' - NIVEA - Nestlé: Rolo 'Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet', - HEMA 'De normaalste zaak van de wereld' - DOVE 'Real Beauty' - Rijksoverheid  'Thema Maatschappelijke Samenhang' w.o. VEILIG THUIS,  De Nationale Verkiezingen, Nationaal Comité 4 en 5 mei - C1000 - 'Zeker Delta Lloyd' - Euronet*Internet - Wanadoo - Telfort - Unilever w.o. Calve, Axe - Masterfoods w.o. Whiskas, Pedigree - Klene - Honig - IBM - Philips en vele andere merken.

Don't underestimate the power of your vision to change the world. Whether that world is your office, your community, an industry or a global movement, you need to have a core belief that what you contribute can fundamentally change the paradigm or way of thinking about problems.

 

© copyright monaka

website design monaka