google-site-verification=VtLZzl9kfyNTVzjEXS4ozHedM1FhUmnVdD9HyL6TOdg
 

94% van de consumenten vindt het belangrijk dat de merken waar ze mee omgaan een sterke purpose hebben

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

Consumenten zijn 4,1% meer geneigd een merk te vertrouwen als zij het gevoel hebben dat een merk een sterke purpose heeft.

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

... zullen 4,5% eerder een merk aan te bevelen

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

... zijn 6x meer bereid een merk te ondersteunen in een moeilijke periode

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

... zijn 4x meer bereid van het merk te kopen

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

90% van de consumenten zal het bedrijf of merk blijven supporten op het moment van een misstap of kritische publiciteit, als het bedrijf opereert vanuit een sterke en heldere purpose.

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

Meer dan 82% van de consumenten ondersteunt een bedrijf of merk als zij geloven in de purpose - 'spreading the word', 'anderen aansporen' en 'kopen van het merk'

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

83% van de consumenten zegt dat bedrijven alleen winst verdienen als ze een positieve impact hebben op de wereld

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study

53% of consumers think brands can do more to solve social problems than governments.

- Edges 2020 TBWA\

94% van de consumenten zegt purpose belangrijk is maar 37% gelooft dat bedrijven een heldere en sterke purpose hebbben.

- research 2020 Zeno Strength of Purpose study