in drie stappen

naar heartcore ondernemen en branding

find the core

 Samen met de mensen in de zaak gaan we op zoek naar de kern, het hart in de zaak.

 

Dat doen we aan de hand van een speciaal ontwikkelde methode, die de vier hartkamers in de organisatie vult.

1. het  menselijke belang achter de core business

2. de rol die het bedrijf op het lijf geschreven is

3. het talent van de mensen

4. de activiteiten die de menselijke impact maken.

Het hart dat we samen vinden en vormen maken we leidend voor alles wat we als mensen in het bedrijf ondernemen.

create the

core

 We geven de kern, het hart in de organisatie conceptueel vorm.

 

Zo kernmerken we de core van het bedrijf in alles wat we doen. Dat zorgt voor herkenning en samenhang tussen mensen en activiteiten.

We ontwikkelen een eigen beeldtaal en schrijftaal. Dat leggen we vast, zodat iedereen weet hoe het hart zich laat zien, toont en spreekt.

activate the

core

 De core vertalen we naar creatieve uitdrukkingen die  -nieuwe- producten, diensten, activiteiten, thema's, projecten, processen, plekken, media en middelen kernmerken.

 

Integraal, dus alles omvattend en niets uitsluitend.

 

Alles is kernmerkend voor de organisatie en het bedrijf.

 

Alles communiceert, communicatie is alles.

Overal klinkt de core, de kern, het hart van de organisatie in door. Dat is heartcore ondernemen en heartcore branding.

onze diensten

heartcore advisering

Advies

Een gesprek over de veranderingen in de zakelijke wereld, de uitdagingen voor jouw bedrijf en de plannen die je hebt. Luisteren, uitdagen, aanscherpen.  Een frisse en kritische blik van buiten op alles wat er van binnen speelt.

heartcore

thinking

Strategie

Samen, met de mensen in de organisatie op zoek naar de core, de kern, het hart in de organisatie. Naar de menselijke betekenis van het bedrijf. Naar het heartcore bestaansrecht van de onderneming. Dat de mensen energie geeft en in beweging brengt. Het doet er menselijk toe.

heartcore

branding

Creatief concept

De creatieve vertaling van de core, de kern, het hart  naar een onderscheidend gezicht. Een eigen taal in woord en beeld die voor samenhang en herkenning zorgt binnen en buiten de organisatie.

 

 

heartcore

activation

Creatieve middelen

We maken de core, het hart zichtbaar en voelbaar in alles wat je van het bedrijf tegenkomt. 360' binnen en buiten de organisatie. Activatie naar mensen, processen, diensten, producten, projecten, thema's en activiteiten. Online, offline en inline.

 

Dan ziet en merkt iedereen elke dag wat je doet, waarom je het doet en dat je ertoe doet.

heartcore projecten

Inspireren

Onze heartcore visie op de zakelijke wereld, bedrijven, instellingen en merken, brengen we graag in  bij management meetings, strategiesessies, kickoff meetings projecten en andere bijeenkomsten waar een frisse blik van buiten gewenst is om de blikken te verruimen.

© copyright monaka

website design monaka