wij geven energie dat is onze kracht
kicken
Frisse blik
​
Een gesprek over de veranderingen in de zakelijke wereld, de uitdagingen voor jouw bedrijf en de plannen die je hebt. Luisteren, uitdagen, aanscherpen.
Een frisse en kritische blik van buiten op alles wat er van binnen speelt.

think
Strategie
​
Samen, met de mensen in de organisatie op zoek naar de core, de kern, het hart in de zaak©. Naar de menselijke betekenis van het bedrijf. Naar het heartcore bestaansrecht van de onderneming, dat de mensen energie geeft en in beweging brengt. Het doet er menselijk toe.

branding
Creatie
​
De creatieve vertaling van de core, de kern, het hart in de zaak© , naar een onderscheidend en opvallend gezicht.
Een eigen taal in woord en beeld die voor herkenning en samenhang zorgt binnen en buiten de organisatie.

activeren
Middelen
​
We maken het hart zichtbaar en voelbaar in alles wat je van het bedrijf tegenkomt.
360' binnen en buiten de organisatie.
Activatie van diensten, producten, projecten, thema's en activiteiten. Online, offline en inline.
Dan ziet en merkt iedereen elke dag wat je doet, waarom je het doet en dat je ertoe doet.

uitdagen
Hartstarter
​
Onze heartcore visie brengen we graag in tijdens management meetings, jaarreviews, strategiesessies, masterminds en projecten.
Momenten waarop een uitdagende blik van buiten gewenst is om binnen de blikken te verruimen.

find the core
Samen met de mensen in de zaak gaan we op zoek naar de kern, het hart in de zaak.
Dat doen we aan de hand van een speciaal ontwikkelde methode, de HeartScan©, die de vier hartkamers in de organisatie vult.
​
1. het menselijke belang achter de core business
2. de rol die het bedrijf op het lijf geschreven is
3. het talent van de mensen
4. de activiteiten die de menselijke impact maken.
​
Het hart dat we samen vinden maken we leidend voor alles wat we als mensen in het bedrijf ondernemen.

create the
core
vorm. We geven de kern, ons hart in de zaak conceptueel
Zo kernmerken we de core van het bedrijf in alles wat we doen. Dat zorgt voor herkenning en samenhang tussen mensen en activiteiten.
​
We ontwikkelen een eigen beeldtaal en schrijftaal. We leggen dat vast, zodat iedereen weet hoe het hart zich laat zien, toont en spreekt.
De mensen krijgen de tools in handen om het hart uit te dragen.

activate the core
creatieve uitdrukkingen die -nieuwe- producten, diensten, activiteiten, thema's, projecten, processen, plekken, media en middelen kernmerken. De core vertalen we naar
Integraal, dus alles omvattend en niets uitsluitend.
Alles is kernmerkend voor de organisatie en het bedrijf. Alles communiceert.
​
Overal klinkt de core, de kern, het hart van de organisatie uiteindelijk in door.
Dat is wat wij noemen heartcore ondernemen en heartcore branding.
