google-site-verification=VtLZzl9kfyNTVzjEXS4ozHedM1FhUmnVdD9HyL6TOdg

wij geven energie dat is onze kracht

lampshade-256506_edited.jpg

kicken

Frisse blik

Een gesprek over de veranderingen in de zakelijke wereld, de uitdagingen voor jouw bedrijf en de plannen die je hebt. Luisteren, uitdagen, aanscherpen. 

 

Een frisse en kritische blik van buiten op alles wat er van binnen speelt.

think

Strategie

Samen, met de mensen in de organisatie op zoek naar de core, de kern, het hart in de zaak©. Naar de menselijke betekenis van het bedrijf. Naar het heartcore bestaansrecht van de onderneming, dat de mensen energie geeft en in beweging brengt. Het doet er menselijk toe.

branding

Creatie

De creatieve vertaling van de core, de kern, het hart in de zaak© , naar een onderscheidend en opvallend gezicht.

 

Een eigen taal in woord en beeld die voor herkenning en samenhang zorgt binnen en buiten de organisatie.

 

 

activeren

Middelen

We maken het hart zichtbaar en voelbaar in alles wat je van het bedrijf tegenkomt.

 

360' binnen en buiten de organisatie.

 

Activatie van diensten, producten, projecten, thema's en activiteiten. Online, offline en inline.

 

Dan ziet en merkt iedereen elke dag wat je doet, waarom je het doet en dat je ertoe doet.

uitdagen

Hartstarter

Onze heartcore visie brengen we graag in tijdens management meetings, jaarreviews, strategiesessies, masterminds en projecten.

 

Momenten waarop een uitdagende blik van buiten gewenst is om binnen de blikken te verruimen.

al het goede komt van binnen

 De beste communicatieoplossingen komen vanuit het hart van het bedrijf. Als het hart klopt, dan zie je dat alles wat eruit voorkomt ook gaat kloppen. De mensen en activiteiten krijgen de juiste voeding en dat geeft energie waardoor mensen gaan bewegen.

 Onze aanpak kent drie stappen. Onze doorlooptijd is kort.

c

find the core

 Samen met de mensen in de zaak gaan we op zoek naar de kern, het hart in de zaak.

 

Dat doen we aan de hand van een speciaal ontwikkelde methode, de HeartScan©, die de vier hartkamers in de organisatie vult.

1. het  menselijke belang achter de core business

2. de rol die het bedrijf op het lijf geschreven is

3. het talent van de mensen

4. de activiteiten die de menselijke impact maken.

Het hart dat we samen vinden maken we leidend voor alles wat we als mensen in het bedrijf ondernemen.

create the

core

 We geven de kern, ons hart in de zaak conceptueel vorm.

 

Zo kernmerken we de core van het bedrijf in alles wat we doen. Dat zorgt voor herkenning en samenhang tussen mensen en activiteiten.

We ontwikkelen een eigen beeldtaal en schrijftaal. We leggen dat vast, zodat iedereen weet hoe het hart zich laat zien, toont en spreekt.

 

De mensen krijgen de tools in handen om het hart uit te dragen.

activate the core

 De core vertalen we naar creatieve uitdrukkingen die  -nieuwe- producten, diensten, activiteiten, thema's, projecten, processen, plekken, media en middelen kernmerken.

 

Integraal, dus alles omvattend en niets uitsluitend.

 

Alles is kernmerkend voor de organisatie en het bedrijf. Alles communiceert.

Overal klinkt de core, de kern, het hart van de organisatie uiteindelijk in door.

 

Dat is wat wij noemen heartcore ondernemen en heartcore branding.

 Wij geven met alle plezier een vrijblijvende introductie. Dan merk je dat onze visie en aanpak nieuwe kansen en openingen creëert voor een betekenisvolle en waardevolle business ontwikkeling, die past bij de wensen van mensen in deze tijd. Stuur ons een berichtje en we nemen snel contact met je op.

  • Instagram

volg ons op instagram

© copyright monaka

webdesign monaka

culemborg